Giveaway Churp-churp

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Lagi 2 hari kita akan menjengah ke tahun baru. Dah tercapai ke azam tahunan anda? bagi yang belum tu bolehlah forwad ke tahun depan lak :P
Hari ni aku nak ucapkan terima kasih kepada yang like, komen dan tweet entri aku. Alaa yang yang aku ada minta tolong korang hari tu. Kalau tak ingat ini link nya.
Terima kasih ya. Aku antara 9 pemenang giveaway tu. Tanpa kalian, siapalah aku.(wah! ayat glamor gituh). Kat bawah ni gambar hadiahnya. Aku pilih smpul nombor 6. Jadi hadiah yang aku dapat agak besar juga la.



Tak lupa juga kalau pergi event atau apa-apa aktiviti dari Churp-churp adalah butang rasmi dia. Memang lawa. Aku sekarang dah jadi pemgumpul tegar butang nih..hehe3. Sekarang aku dah ada 5 biji sudah.
Akhir sekali, terima kasih kepada nada semua dan juga pihak Churp-churp. yang penting, hari tu aku dapat kenal kawan baru. Memang terbaik.

Ini adalah gambar para pemenang, dan aku yang berada kat tengah-tngah tu.(kalau korang tak kenal aku lagi la :P ). Yang 2 dari kanan tu Kak AfraYuri dan sebelah kiri aku tu Cikgu Naman. Yang lain-lain tu kenal juga tapi kurang sangat. :)
AM: Churp-churp ni memang best. Bagi anda yang masih belum menjadi ahli, cepat-cepat sertainya. Memang menarik. Klik jer kat sini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tip-Tips Pengucapan Awam

FAMA, Shopee Lancarkan Pameran Durian Maya Pertama