3rd Giveaway By Yana


Assalamualaikum semua. Hari ni aku just nak post tentang Giveaway yang dianjurkan oleh blog YanaQaisara. Aku just join jer. Mana tau kot2 ada rezekiku di sini. Almaklumlah unutng sabut timbul, untung batu tenggelam kan. haha3. Apepom harap2 boleh menang la yer. Moga rezekiku da di blog yana.

Syarat penyertaannya cukup simple jer. tak payah nak pening-pening kepala. Buat entri dan like photo Yana pom dah cukup dah. Pastu kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang giveaway nih boleh jer klik kat sini.

jadi, aku taknak join keseoranngan. Aku nak jugak tag 3 blog lagi untuk join sama.


Ucapan, sarinawa agar yana terus sukses dalam penulisan blognya. Selamat menyambut ulang tahun ke-3 yana. semoga penulisan anda akan sentiasa menjadi santapan minda saya. Arigatogozaimas..


p/s: Harapan agar menang. Entri ku simple namun keikhlasan nya biarlah aku sahaja yang tahu..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tip-Tips Pengucapan Awam

FAMA, Shopee Lancarkan Pameran Durian Maya Pertama