Giveaway Wang Kertas Baharu @Sharinginfoz

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia semua. Hari ini saya tidak ingin berceloteh panjang melainkan menceritakan sedikit keterujaan saya kepada wang kertas baru yang akan digunakan di negara kita yang tercinta ini.


Namun keterujaan itu bertambah lagi dengan melihat giveaway yang berlangsung di sharinginfoz. Mungkin ini adalah peluang terbaik aku untuk memiliki khazanah terbaru negara ini. Memang mengundang sejuta keterujaan dalam diri ini. harapanku agar peluang unutk memiliki wang ini termakbul.

Wang yang aku impi-impikan


Saya mahu wang kertas baharu kerana ia merupakan impian dan harapan saya untuk memiliki koleksi eksklusif ini. 

Semoga saya antara yang pertama memiliki koleksi unggul wang negara malaysia yang tercinta ini. Harapan bukanlah setinggi gunung namun aku inign melihat wang itu berada dalam genggaman aku.

Semoga slogan yang aku ciptakan itu berjaya menambat hati si empunya blog. InsyaAllah

Ulasan

Sharinginfoz berkata…
Thanks for joining

Catatan popular daripada blog ini

Tip-Tips Pengucapan Awam

Persis (Rakan Siswa)