Pilihanraya Kampus

Alhamdulillah, sebenter tadi baru jek aku pi mengundi kat Dewan.. Zaman beredar dengan pantas dan teknologi sekrang pom dh semakin canggih dh.. Mengundi pom dh xguna kertas  dh, pakai online jek. aku xnak citer la saper yang aku undi tu.. ape hint yang aku blh ckap ialah aku undi orang yang aku ase mampu untuk buat kerja. Undi anda adalah rahsia..keh3.. Aku pergi mengundi petang ni sebab aku baru jek tahu yang mengundi tu hari ni.. Punyerla aku ni seorang yang xambik tahu pom pasal mengundi ni.. Satu maniresto pom aku xdengar tau. kalau aku dengar pom aku ase ape yang depa dok bagitau tu pom hanya retorik semata-mata. Cakap punyerla besar macam negara and duit kat negara ni bapak dia sorang jek yang punya.. Ckap nak bust itu lah, ini lah, last2 habuk pom tarak..keh3.. Bukan nak mengata tapi just nak peringatkan kan diri aku jek..hu3. Harap2 la calon yang aku undi tu menang. Tapi ape yang bagusnya tempat aku ni ialah xde la plak geng2 or pasukan yang orang panggil pro-A ngan pro -M tu..(ni agakan aku jelah).. So sini xde  la kepoh sangat ngan hal2 politik ni..bertanding atas tiket diri sendiri nga keupayaan diri jek. Bagusla camtu.. Akhir sekali aku nak bagitau harap2 la aku dapat jawab test thermodynamic pada malam ni (lari topik jap..keh3)..Doakan aku tau...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tip-Tips Pengucapan Awam

FAMA, Shopee Lancarkan Pameran Durian Maya Pertama